יום שבת, 30 בנובמבר 2013

קישוטים נפלאים ומהירים לעוגות יום הולדת

  •  אם ברשותכם שבלונות מוכנות (אותיות, חיות, כוכבים וכיו"ב) או מפיות נייר מחוררות, כל שצריך לעשות הוא למקמן ע"ג העוגה ולפזר אבקת סוכר מעל. להסיר את השבלונות בעדינות.אם אין ברשותכם, הכינו שבלונות בעצמכם. צרו את הסימנים האהובים על ילדכם, שתפו אותם בתהליך וקשטו עוגה מושלמת ביחד.      
  •  לאחר ציפוי העוגה עם קרם או גנאש, ניתן לפזר ולכסות את צדי העוגה עם סוכריות עדשים מרוסקות, אגוזי מרוסקים, קוקוס, שבבי שוקולד ועוד. גם משווה לעוגה מראה יוקרתי יותר וגם מכסה על "פגמים" מינוריים.
  •  טקסטורות מיוחדות: ניתן ליצור טקסטורה ע"ג הקרם למראה חגיגי ומיוחד. בעזרת כף ניתן ליצור גלים, ללחוץ את הכף לתוך הציפוי ובסיבוב להרימה בעדינות. בעזרת מזלג ניתן ליצור תנועת גלים ע"י גרירת המזלג ע"ג הקרם. בחריצים הנוצרים ניתן לפזר שבבי אגוזים, שוקולד, קוקוס וכדומה.
  • סוכריות עדשים – תמיד נפלאות כקישוט עוגות יום הולדת לילדים. הן צבעוניות, כיפיות וקל לעבוד איתן. חלקו את העוגה ל – 4, בכל רבע מקמו סוכריות עדשים בצבע שונה. ניתן ליצור גם גלים צבעוניים או כל צורה אחרת העולה בדמיונכם.
  • חותכני עוגיות – השתמשו בהם לסימון הצורות ע"ג העוגה (לאחר הציפוי או ללא ציפוי העוגה), סמנו את המתאר באמצעות קרם ואת המילוי הפנימי בעזרת סוכריות. ניתן גם ליצור פרחים קטנים וצפופים או כוכבים בתוך משטח המילוי בעזרת מזלף מיוחד או כזה שיצרתם בעצמכם (שקית פשוטה מחוררת).
  • ציפוי העוגה באופן חלקי ע"י גנאש. ניתן לצפות את העוגה כולה בגנאש, אך כאשר מכסים ומצפים רק את הטופ ומאפשרים לגנאש לנזול לצדדים, נוצר מראה מיוחד של ציפוי חלקי ע"ג העוגה. ניתן לקשט מעל בדובדבנים, תותים, פלחי תפוזים, כדורי שוקולד ועוד.
  • בעזרת דף נייר פשוט ניתן ליצור דוגמאות פסים או שתי וערב נפלאות ע"ג עוגה. בעזרת מספריים לחתוך רצועות נייר בעובי הרצוי לכן, לסמן את העוגה בעזרתם (פסים או שתי וערב), לפזר מעל אבקת סוכר, שבבי אגוזים שבבי שוקולד וכיו"ב. להסיר את רצועות הנייר בעדינות.
שירננה עוגות מעוצבות וסדנאות בצק סוכר

שירננה עוגות מעוצבות
 


עוגת יום הולדת מקושטת




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה