יום שבת, 26 בינואר 2013

עוגות מעוצבות מבצק סוכר


ייחודה של עוגה מעוצבת מבצק סוכר הינה היכולת שלה להישמר רעננה ומפוסלת לאורך כול האירוע ואף לאחריו.
לקוחות רבים ורבות שואלים אותי בזמן תהליך בניית הקונספט ויצירת העוגה, מהם המרכיבים, איכותם וטיבם, רמת הכשרות ועוד, השאלה המרכזית שנשאלת היא האם העוגה המפוסלת שנראית כ"כ מדהים וטוב בתחילת האירוע, תחזיק מעמד לכול אורכו של האירוע ותיתן את אותו האפקט כמו בתחילתו?
התשובה היא, בהחלט. עוגה מעוצבת מבצק סוכר יכולה בהחלט לתת את המענה ההולם לכך.
בצק סוכר הינו בצק שנועד לרידוד וציפוי עוגות מפוסלות, במיוחד לאירועים הנמשכים מספר שעות ו"דורשים" מהעוגה להישמר מרשימה ומעוצבת כפי שהיא, בעיקר עוגות חתונה, מסיבות חינה, מסיבות רווקות, ימי הולדת ועוד.
בצק הסוכר המקורי הינו לבן, אך ניתן להוסיף לו צבעי מאכל איכותיים בכול גוון אפשרי ואף לשלבו עם מספר צבעים לקבלת גוונים ייחודיים. הבצק ניתן לרידוד ועיבוד, ומשתמשים בו בטכניקות שונות של פיסול, עיצוב וציור ע"ג עוגות תכונה נוספת שיש לבצק הסוכר היא היותו מתייבש במהירות, ולכן דרושים ידע וניסיון רב בהכנתו. ידיים לא מיומנות יגרמו לשבירת הבצק, יצירת סדקים ומראה לא אחיד של הציפוי. זו בדיוק הסיבה שכדאי ורצוי לבחור רק בבעלי מקצוע שמומחים בהכנת עוגות מעוצבות מבצק סוכר, זוהי אומנות לשמה.
תכונה נוספת שיש לבצק הסוכר הינה אורך חייו. בצק הסוכר יכול להישמר מספר חודשים מעוצב, מה שמשאיר לנו מזכרות מתוקות מאירועים בלתי נשכחים. בסיסה של עוגה מעוצבת הינה עוגה בחושה במגוון של טעמים. גם כאן נדרשת מיומנות בכדי ליצור בסיס איתן וטעים לתוצאה מושלמת. על גבי העוגה הבחושה יוצרים ציפוי מבצק סוכר ומכאן השמיים הם הגבול. ניתן ליצור ולייצר עיצובים ופיסולים ככול העולה על הדמיון והחלום. דמויות נערצות מספרי ילדים או תוכניות טלוויזיה אהובות קמות לתחייה, אגדות ונוסטלגיות מקבלות נפח מתוק, ואנו מקבלים עוגה מעוצבת כפי שתמיד חלמנו ורצינו, כשאת הדמויות ניתן לשמור כמזכרת מתוקה למשך מספר חודשים.
עוגת חתונה ידועה כעוגה גדולה המגיעה אף למספר קומות, מקושטת ומעוצבת ברוב פאר והדר, הכוללת עמודים תומכים, מספר עוגות בגדלים משתנים, עיצובים מגוונים ודמויות חתן וכלה בראשן. עיצוב עוגות חתונה דורשות ידע וניסיון רב בהכנתן. נדרשת הבנה בבניית העוגה, בשימוש בחומרים הנכונים והאיכותיים ביותר, ובעיבוד נכון ויעיל של בצק הסוכר בעיצובים והפיסולים השונים. בחירת הספק היא קריטית וחשוב לדעת שאכן בחרנו נכון כך נוכל להיות שקטים ובטוחים שהעוגה לא "תקרוס" במהלך האירוע ותהווה חוויה קולינרית שתשאיר אחריה טעם טוב ותמונות מרהיבות.
ההמלצה שלי היא, לשאול שאלות. לבקש תשובות. מי שהינו מומחה בעיצוב עוגות מבצק סוכר ידע לספק את התשובות וההסברים, כמו כן המלצות ותמונות מעבודותיו/יה.
לסיכום, עוגה מעוצבת יכולה להיות גם פרקטית. כיום היא "מסוגלת" לשמש הן כחוויה קולינרית לחיך והן כחוויה למראית העין למשך אירוע שלם. עיצובים ופיסולים קטנים וגרנדיוזיים כאחד משמשים כמופע מעוצב, מרהיב ביופיו המשאיר טעם מתוק של עוד.
עוגות מעוצבות מבצק סוכר לכל אירוע
עוגות מעוצבות מבצק סוכר לכל אירוע


http://shiranana.co.il/

052-6599997
מקור המאמר: 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה